نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 496
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، باتیستا با تشویق تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ آمد )

( باتیستا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

باتیستا : 

اتفاقاتی این اخیرا افتاده که همه شما از اون خبر دارید.همونجوری که قبلا گفتم برای آندرتیکر احترام زیادی قاعل هستم و رندی اورتن رو یه دوست میبینم.من میخواستم همین هارو حفظ کنم و میخواستم یک استوری جوان مردانه با اورتن داشته باشم.من میتونستم به استوری با اورتن در نایت آف چمپیونز پایان بدم...ولی تیکر و جلوی من رو گرفت...

همینطور توی راء هفته گذشته دیدین که دوباره نزاشت من به هدفم برسم و روی هدف خودش پا فشاری کرد.من به شما قول میدم این اتفاق برای بار سوم تکرار نمیشه.هرچند این بار مسابقه سختی واقعا پیش رو هست.جهنم در قفس...من در هل این ا سل جهنمی برای تیکر و اورتن درست میکنم...همونجوری که تیکر نزاشت من کمربندی که حقم بود رو پس بگیرم.من هم نمیزارم حتی بتونه اون کمربند رو لمس کنه.تیکر خودش رو توی قضیه من و اورتن دخالت داد...پس پای عواقبش هم باید بایسته...من تا الان چند بار فرصت این رو داشتم که اون کمربند رو به دست بیارم اما همیشه جلوی من گرفته شده.گرفته شدن این فرصت ها منو به شدت عصبانی میکنه.تا به حال برای به دست اوردن هیچ چیز انقدر مسمم نبودم...تا الان سختی های زیادی تحمل کردم...

در پی بک ، زمانی که به قهرمانی رسیدم سی ام پانک با مدیریتش اون قهرمانی رو از من گرفت...در مانی این د بنک زمانی که به قهرمانی رسیدم شیمس چمدانش رو کش کرد...و در نایت آف چمپیونز زمانی که به قهرمانی نزدیک بودم ، آندرتیکر اومد...شاید کارهای شیمس و سی ام پانک بی جواب موند.اما کاری که آندرتیکر کرد ، هرگز بدون جواب نمیمونه.جواب اون در هل این ا سل داده میشه. نمیدونم تصور آندرتیکر از من چیه...اما من کاری با اون میکنم که خارج از تصوراتش باشه ! همین طور با رندی اورتون ...

چه چیزی بین من و اورتون اتفاق افتاد ؟! قرار اصلی این بود که اون پس از پیروزی مقابل شیمس به صورت دوستانه مقابل من در نایت آف چمپیونز قرار بگیره اما اون دشمنی رو به دوستی ترجیح داد چون میدونست اگه از در دوستی وارد بشه خیلی ساده و بدون هیچ حاشیه ای کمربند رو به من واگذار میکنه...رندی 2 بار از کمربندت مقابل من حفاظت کردی و 2 بارش با دخالت آندرتیکر بوده...اما در هل این ا سل ، تو و آندرتیکر تاوان کارهایی که کردید رو پس می دید...

( صدای تم سانگ رندی اورتونـ به صدا درامد ! ) ( تماشاگران تشویق کردند )

( اورتون با تشویق تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس از سالن وارد رینگ شد و روبروی باتیستا ایستاد )

رندی اورتون :

دیو دیو دیو...تو عادت داری که وقتی میکروفون رو میگیری دستت حرف بزنی و بزنی و بزنی و بزنی و تا موقعی که صدای تم سانگ یک نفر به صدا دربیـاد تا بت بگـه وقتـشه دهنتـو ببـندی !...چه بسـا کـه اون شخـص قهرمــــان کمربنــدی باشـه کـه تـو از کسـی از دستـش دادی کـه یک آر کـی او مـن اونو تسلیـم کـرد و باعث شـد که الان من در این جایگاه باایستـم و اسم خودمو قهرمـان بزارم...

آندرتیکـر تنها هدفش از بازگشـت کسـب یه باخـت دیگـه و ناامیدی برای یک مسابقه ی قهرمانیه دیگـس امـا تو الان تو چه جایگاهی هستی ؟ ... تو میخوای کـه از آندرتیکر انتقام بگیری و از مـن کمربندو ؟ ... مالیـــدی ! تنها چیزی که در هل ایـن آ سـل نصیبـت میشـه آرکـی او و تومبستونـیه که تو رو برمیگردونـه به همون جایی کـه ازش اومـدی ! آندرتیکر با یک هدف ناقصـ و باتیستا با یک سـر کچـل حریفـان افعی و قهرمان کمربند دبلیودبلیوای در قفـس Hell In A C ell ! ... خنده داره !...میدونی چی این قضیه رو خنده دار ترش میکنـم !؟ ... وقتـی کـه مـن بـا ضربه ی لگـدم چنان ضربـه ای بـه سـرت بزنـم کـه حسـرت دیدن دوباره ی دماغت سرجایی که بوده تا ابـد سر دلت بمونـه ! 

باتیستا :

تو همیشه از واقعیت فرار میکنی رنـدی...نمیخوای قبول کنی که هل این ا سلـ هم برای تو و هم برای آندرتیکر آخر خط هست ! من تورو فرستادم برای مبارزه با شیمس و الان که بیشتر فکر میکنم ، کار درستی کردم که به جای خودم ، تورو چلینجر قرار دادم...چون تو از شیمس پست تــری ولی خیلی برام اهمیت داره که دهن تورو آسفالت کنم ! تو میتونی تا فردا صبح اینجا میکروفون رو بگیری دستت و شعار بدی...اما من حرفامو در قـــفس هل این ا سل میزنم !

( باتیستا میکروفون را جلوی پای رندی اورتون پرت کرد و از رینگ خارج شد )

( تم سانگ باتیستا زده شد )

( پرومو در حالیکه رندی اورتون با تاسف به باتیستا نگاه می کرد به اتمام رسید )

مسابقه اول

رایبک vs بد نیوز برت

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بد نیوز برت و رایبک درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( بد نیوز با اجرای سوپلکس رایبک را نقش بر زمین کرد )


( بد نیوز سابمیشن سنگینی روی کمر رایبک انجام داده بود ، رایبک سعی کرد از سابمیشن بد نیوز رها بشه اما موفق نشد )

( در نهایت رایبک آسیب دید ، بد نیوز رایبک را رها کرد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام فینیشر شد )


( رایبک کم کم در حال بلند شدن بود ، بد نیوز به سمت رایبک رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( ناگهان رایبک اسپــــــــــاین باستر رو روی بد نیوز اجرا کرد )

( سپس سریعا بد نیوز را بلند کرد )


( شل شاکـــ ! )

3...2...1

برنده مسابقه: رایبک ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( تم سانگ رایبک به صدا درامد )


( پرومو در حالیکه داور مسابقه دست رایبک را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مسابقه دوم

#1contender Intercontinental Championship Triple Threat Match

کین vs سث رولینز vs لوک هارپر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، در همان ابتدای کار کین به سمت رولینز رفت و ضربه سنگینی به او وارد کرد )

( لوک هارپر رولینز را از رینگ بیرون انداخت )

( در برگشت کین بیگ فوت سنگینی روی هارپر انجام داد )


( کین به سمت هارپر دوید و جفت لگد رفت تو پوز هارپر  )

( کین آماده انجام چکسلم روی هارپر شد )

( سث رولینز به بالای رینگ رفت ، سپس قصد داشت از بالای رینگ به روی کین بپره )


( در حین پریدن کین آپرکات سنگینی به رولینز وارد کرد ، رولینز نقش بر زمین شد )


( لوک هارپر با ضربه کلوزلاین کین را از رینگ بیرون انداخت ) ( سث رولینز از جای خود بلند شد و از داخل رینگ به سمت کین دوید )


( رولینز از داخل رینگ به روی کین در خارج از رینگ پرید ) ( کین نقش بر زمین شد )

( رولینز در خارج از رینگ ایستاده بود )


( ناگهان لوک هارپر از داخل رینگ به روی رولینز در خارج از رینگ پرید )

( تماشاگران رولینز و هارپر را تشویق کردند )

( هارپر رولینز را نقش بر زمین کرد ، رولینز به سرعت بلند شد و مقابل هارپر ایستاد )


( رولینز و هارپر فیس تو فیس شدند { به یاد زمان درگیری شیلد و وایت فمیلی در 2 سال گذشته } )

( تماشاگران رولینز را تشویق کردند ) ( هارپر و رولینز ضربات مشت پشت سر هم به یکدیگر وارد کردند )

( رولینز با دراپ کیک هارپر را نقش بر زمین کرد )

( سپس آماده انجام کرب استامپ روی هارپر شد )

( کین وارد رینگ شد و درحالیکه رولینز قصد داشت کرب استامپ رو اجرا کنه ، آپر کات سنگینی روی او اجرا کرد )


( کین آماده انجام چکسلم روی رولینز شد ) ( رولینز کم کم بلند شد )

( سپس کین از گردن او گرفت )


( چکســـــــلم ! )

3...2...1

برنده مسابقه: کین ( 300+ سکه ) و ( حریف بیگشو سر کمربند بین قاره ای در اسمکدان )

بعد از اتمام مسابقه:

( داور دست کین را به عنوان برنده مسابقه بالا گرفت )

( بیگشو از رینگ بالا رفت و قصد داشت به کین حمله کنه ) ( کین برگشت و متوجه بیگشو شد )


( کین ضربات مشت پشت سر هم به بیگشو وارد کرد )

( بیگشو کین را به عقب هل داد ، کین مجدد به سمت بیگشو رفت ، ناگهان بیگشو بیگ رایت هند رو روی کین وارد کرد )

( کین نقش بر زمین شد )

( بیگشو یک صندلی وسط رینگ قرار داد ) ( سپس کین را بلند کرد )


( چکســـــــلم از بیگشو بر روی کین بر روی صندلیـ ! )

( کین آسیب دید )


( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگشو زده شده بود و بیگشو کمربند بین قاره ای را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مسابقه سوم

Handicap Match

مارک هنری vs نویل و سزارو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، نویل و سزارو هردو به هنری حمله کردند )

3 دقیقه بعد...

( سزارو و نویل به کمک هم سوپلکس سنگینی روی مارک هنری اجرا کردند )

( مارک هنری نقش بر زمین شد )

( نویل به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی هنری اجرا کنه )

( در حین پریدن هنری جاخالی داد و نویل نقش بر زمین شد )

( سزارو به سمت مارک هنری دوید )


( مارک هنری سزارو را به آنطرف رینگ پرتاب کرد ) ( نویل از پشت طناب های رینگ به سمت مارک هنری پرید )

( مارک هنری در حین پریدن نویل را گرفت )


( سپس فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: مارک هنری ( 600+ سکه ) و (2+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( نویل نقش بر زمین شده بود )

( سزارو از جای خود بلند شد و بالای سر نویل نشست و به وضعیت او رسیدگی کرد )

( ناگهان مارک هنری سزارو را بلند کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی او نیز اجرا کرد )


( پرومو در حالیکه مارک هنری بالای سر نویل و سزارو ایستاده بود به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد ، تریپل ایچ با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ آمد )


( تریپل ایچ وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

تریپل ایچ :

یک ویژگی خاص درون من هست...اونم اینه که هیچ وقت نمیتونم گذشته رو فراموش کنم.شاید شما تمام این 3 سال رو بعد از مدتی فراموش کنید اما من ذره به ذره تمام شوء ها و مسابقات رو به خوبی به یاد دارم چون من مدیر این کمپانی هستم و به تک تک اتفاقاتی که در این کمپانی میوفته اهمیت میدم...به خصوص اگه اون اتفاق در مورد خودم باشه.

هر چیزی رو که شما فراموش کنید ، یک چیزی هست که هرگز نمیتونید فراموش کنید. اونم پی پر ویو تی ال سی 2 هست. جایی که با آخرین سویت چن موزیک شان مایکل تمام زحماتم به باد رفت و شما مردم ، جای اینکه زحمات من رو تقدیر کنید ، من رو تحقیر کردید و حتی فرصت خداحافظی کردن به من ندادید. در تی ال سی 2 حسی که داشتم رو هیچ کس نمیتونه درک کنه چون اون شب ، بدترین شب زندگی من بود. اون شب میتونست با یکـ حرکت تبدیل به بهترین شب زندگی من بشه...فقط کافی بود شانـ مایکل به من خیانتـ نمی کرد. اما با همون سویت چن موزیک سرنوشت عوض شد !

اما حتی زمانی که آب از سر آدم میگذره و آدم به ته خط میرسه...بازم راهی وجود داره که انسان به گذشته خودش برگرده و با تلاش و کوشش اون گذشته رو مجدد بدست بیاره. آب از سر من گذشت و فراموش شدم...اما همین ویژگی من ( فراموش نکردن ) باعث شد که با شخصی که بهم خیانت کرد تیمی رو تشکیل بدم و به کمک همون شخص در سوروایورسریس مجدد ریاستم رو بدست بیارم...با هر زحمتی که شد ، دوباره تبدیل شدم به تریپل ایچ ، رئیس سابق کمپانی مای پی پر ویو ! اما حالا شان مایکل...کسی که ابتدا به من خیانت کرد...و مجدد دست دوستی جلو من دراز کرد...برای بار دوم در نایت آف چمپیونز به من خیانت کرد !

سوالی که تو ذهن من و همه شما هست اینه که چـرا ؟! شان مایکل بار اول در تی ال سی به من خیانت کرد...دلیلش این بود که میخواست نفر سی ام رویال رامبل وارد بشه و با این خیانت از استون کلد پاداش بگیره و به قهرمانی و مین اونتری رسلمنیا برسه و به این هدف نرسید...

بار دوم دست دوستی جلو من دراز کرد و باعث بازگشت من به کمپانی شد...هدف شان مایکل از این دوستی دوباره انتقام از استون کلد و جان سینا بود...کسایی که نگذاشتن شان مایکل برنده رویال رامبل بیرون بیاد و مین اونتر رسلمنیا برسه...و هدف بعدی او انتقام از نکسز بود...نکسزی در پی بک مانع برد او از جریکو شدند...حالا که شان مایکل به هردو هدفش رسید و از دو طرف انتقام گرفت ، مجدد به من خیانت کرد اما هنوز هیچ کس نمیدونه دلیل خیانت دوباره اون چیه...منم نمیدونم ! امشب ، نیومدم شان مایکل رو اخراج کنم...فقط میخوام برای یک بارم که شده شان با صداقت صحبت کنه و یک بارم که شده چهره اصلی خودش رو به همه نشون بده...اون واقعا کدوم طرفیه ؟ اون دعوت من رو برای امشب پذیرفته...شان ازت میخوام همین الان به رینگ بیای !

( چند ثانیه ای گذشت ، صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد و شان مایکل با تشویق و بو تماشاگران وارد رینگ شد )

( شان مایکل روبروی تریپل ایچ ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

شان مایکل :

جواب سوالتو میخوای تریپل ایچ ؟ میخوای بدونی که چرا در سامرسلم داوری مسابقه رو ترک کردم و در نهایت آف چمپیونز به تو سویت چن موزیک زدم ! من راه های زیادی رو در این کمپانی طی کردم و اخرش همیشه به بمب بست رسیدم...باخت های پشت سر هم ، باعث شده بود به فکر خودنمایی کنم...باعث شده بود کاری کنم که همه فکر مبهمی برای من کنن و همه از من سوالی در ذهن داشته باشن که واقعا من دارم چیکار میکنم ؟ من از اون شعاری که مردم می گفتن تو همیشه بازنده ای تبدیل به کسی شدم که سرنوشت تو ، استون کلد ، جان سینا و نکسز رو بدست گرفتم و هرطور خواستم با سرنوشت شما بازی کردم...

من خدای شما شدم !! من کسی بودم که به اراده خودم باعث اخراج تو شدم و به اراده خودم باعث بازگشت تو ! کسی بودم که وقتی بهم ظلم شد ، جواب ظلم رو دادم و انتقامم رو از استون کلد ، سینا و نکسز گرفتم. من تغییر و تحولی در خودم ایجاد کردم که همه رو شوکه کردم و از اون شان مایکل بازنده بیرون اومدم...اگه تو رفتی به اختیار من بود و اگه الان هستی به اختیار منه...تو به من مدیونی و باید دینت رو ادا کنی ! میتونی همین الان من رو اخراج کنی...تو میتونی تمام عقده هایی که از سال پیش تا الان توی دلت داری رو با اخراج کردن من خالی کنی. تو استون کلد و سی ام پانک رو با کمک من در سوروایورسریس حذف کردی و اگه من نبودم تو هم نبودی.

( شان مایکل جلو رفت و دست هایش را روی شانه های تریپل ایچ گذاشت )

باید قبول کنی که من فوق العاده ترین سوپراستار این کمپانی هستم...هر موقع خواستم تغییر و تحولات خیلی بزرگی در این کمپانی ایجاد کردم. بهترین استوری های این کمپانی استوری هایی بوده که من درش دخیل بودم. من میتونم همون جور که تورو خار و دلیل کردم ، همون جور هم تورو به اوج برسونم.

من و تو یه معامله ای با هم میکنیم...تو به خاطر گذشته از من ناراحتی و به من به تو حق میدم اما من میتونم همه اتفاقات گذشته رو جبران کنم. این بار ، اولین باریه که روراست و با صداقت دارم با تو صحبت میکنم. من همه اتفاقات گذشته رو جبران میکنم. ما معامله ای با هم میکنیم...من تورو به قهرمانی کمربند مای پی پر ویو برای مقابل با آندرتیکر ، باتیستا و رندی اورتون میرسونم...و تو هم من رو به قهرمانی کمربند سنگین وزن برای مقابله با جریکو میرسونی !!

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( شان مایکل دستش را به طرف تریپل ایچ دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( تریپل ایچ با شان مایکل دست نداد ! )

.....

.....

....

...

..

.

( سپس جلو رفت و شان مایکل را بغل کرد ) ( تماشاگران بو و تشویق کردند )

( پرومو در حالیکه تریپل ایچ و شان مایکل یکدیگر را بغل کرده بودند به اتمام رسید )

BACKSTAGE

( باتیستا در حال قدم زدن در بک استیج بود ، گزارشگر به سمت باتیستا امد )

گزارشگر:

باتیستا فکر میکنی هل این ا سل میتونه شب سرنوشت سازی برای تو باشه ؟

باتیستا :

این مسابقه نه فقط برای من بلکه برای رندی اورتون و آندرتیکر هم سرنوشت ساز خواهد بود. آندرتیکر 2 بار مانع من برای قهرمانی شده که در هل این ا سل کارهای اون جبران میشه. و رندی اورتون هم 2 بار نزدیک بوده کمربند رو به من واگذار کنه اما هر 2 بار عاملی باعث این پیروزی شده...تیکر و اورتون هردوشون باید بدونن بار سومی وجود نداره...بار سوم ، این منم که علیه اونا قدم برمیدارم.

( باتیستا به سمت پارکینگ رفت )

( باتیستا به سمت ماشین خود حرکت کرد ) ( ناگهان رندی اورتون از پشت به باتیستا حمله کرد )

( اورتون باتیستا را بلند کرد ، سپس سر او را به کاپوت جلوی ماشین کوبید )

( باتیستا نقش بر زمین شد )

( اورتون باتیستا را روی سقف ماشین برد )


( سپس Rko رو روی او روی سقف ماشین اجرا کرد ) ( باتیستا به شدت آسیب دید )


( پرومو در حالیکه رندی اورتون با عصبانیت به باتیستا نگاه می کرد و باتیستا نقش بر زمین شده بود به اتمام رسید )

مسابقه چهارم

دالف زیگلر vs روسف

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست زیگلر بود )

5 دقیقه بعد...

( روسف سوپلکس سنگینی روی زیگلر انجام داد و منتظر بلند شدن زیگلر شد ) ( زیگلر کم کم به کمک طناب های رینگ بلند شد )

( در برگشت .. )


( روسف به سمت زیگلر دوید و کراس بادی سنگینی روی او اجرا کرد )

( زیگلر نقش بر زمین شد )


( روسف آماده انجام سابمیشن روی زیگلر شد ) ( سپس به سمت زیگلر رفت و قصد داشت سابمیشن رو روی او انجام بده )

( ناگهان زیگلر رول کرد )

...2...1

( روسف در شماره 2.75 کیک اوت کرد ) ( روسف به سمت زیگلر رفت و قصد داشت مجدد کراس بادی رو روی او انجام بده )

( زیگلر جاخالی داد )


( سپس زیگ زگ رو روی روسف اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( داور مسابقه دست زیگلر را به عنوان برنده بالا گرفت )

( زیگلر به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، ناگهان دین امبروز از پشت سر زیگلر وارد شد )

( زیگلر برگشت )


( دین امبروز ضربه لگد سنگینی به دماغ زیگلر وارد کرد ، زیگلر نقش بر زمین شد )

( دماغ زیگلر خون الود شده بود )


( داور مسابقه فورا به وضعیت زیگلر رسیدگی کرد ، دکترها و نگهبانان وارد رینگ شدند و برای درمان زیگلر اقدام کردند )

( دین امبروز بالای سر زیگلر رفت و کمربند را بالا گرفت )

( نگهبانان امبروز را از زیگلر دور کردند )


( دکترها و نگهبانان زیگلر را از سالن خارج کردند ) ( تماشاگران دین امبروز را بو کردند )


( پرومو در حالیکه دین امبروز در رینگ کمربند us را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

Main Event

جان سینا و باتیستا vs راکـ و رندی اورتون

( در تلویزیون سالن اعلام که باتیستا به دلیل مصدومیت توسط رندی اورتون توانایی حضور در این مسابقه ندارد )

( جان سینا به تنهایی مقابل اورتون و راکـ قرار گرفت )

4 دقیقه بعد...

( جان سینا سوپلکس سنگینی روی اورتون انجام داد ، سپس قصد داشت u cant see me رو روی او انجام بده )

( اورتون بدل کرد )


( سپس backreaker رو روی سینا انجام داد ) ( اورتون سینا را پشت طناب های رینگ انداخت و اماده انجام ddt شد )

( سینا بدل کرد و سر اورتون را به گوشه رینگ کوبید )

( جان سینا به بالای رینگ رفت )

( سپس از بالای رینگ حرکت مخصوص خودش رو روی اورتون اجرا کرد )

2...1

( اورتون در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( سینا گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام aa شد )

( جان سینا اورتون را بلند کرد و قصد داشت aa رو روی او انجام بده )

( رندی دو ضربه آرنج پشت سر هم به سینا وارد کرد و خلاص شد ، سپس بلافاصله با راکـ تگ کرد )

( راکـ وارد رینگ شد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( سینا و راکـ فیس تو فیس شدند )

2 دقیقه بعد...

( راکـ سوپلکس سنگینی روی پاهای جان سینا انجام داده بود ، سینا کم کم به سمت طناب رینگ رفت )

( راکـ سینا را به عقب کشاند و او را از طناب رینگ دور کرد )

( ناگهان جان سینا سابمیشن راکـ را بدل کرد و stf رو روی او انجام داد )


( راکـ سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( رندی اورتون وارد رینگ شد و قصد داشت به سینا حمله کنه ، سینا راکـ را رها کرد و با ضربه کلوزلاین اورتون را از رینگ بیرون انداخت )

( راکـ کم کم بلند شد )

( سینا راکـ را بلند کرد و قصد داشت AA رو روی او اجرا کنه )

( ناگهان رندی اورتون وارد رینگ شد )


( سپس در حالیکه حواس داور پرت بود با کمربند ضربه سنگینی به سر جان سینا وارد کرد )

( جان سینا نقش بر زمین شد )

...

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد !! )

( تماشاگران به شدت تشویق کردند ) ( باتیستا با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد )


( باتیستا با عصبانیت تمام به سمت رینگ آمد )

( رندی اورتون از حضور باتیستا در سالن تعجب کرده بود ، سپس در رینگ ایستاد و آماده درگیری با باتیستا شد )

( ناگهان جان سینا AA رو روی راکـ انجام داد )

( حواس اورتون به سینا پرت شد ، باتیستا از پشت سر اورتون وارد رینگ شد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی اورتون انجام داد )

( اورتون بلند شد و قصد داشت از رینگ فرار کنه )

( باتیستا اسپــــــــــــاین باستر رو روی اورتون انجام داد ) ( باتیستا آماده انجام باتیستا بمب شد )

( رندی اورتون رینگ را ترک کرد )

( جان سینا و باتیستا فیس تو فیس شدند { به یاد درگیری آنها در پی بک } ) ( جان سینا کمربند مای پی پر ویو را برداشت و آنرا به باتیستا داد )


( باتیستا با جان سینا دست داد ، تماشاگران به شدت باتیستا و سینا را تشویق کردند )

( رندی اورتون رفت و ابتدای سالن ایستاد و به سینا و باتیستا نگاه کرد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ باتیستا زده شده بود و باتیستا و جان سینا به اورتون نگاه می کردند به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین کین و بیگشو در اسمکدان سر کمربند بین قاره ای

دماغ دالف زیگلر شکست / دالف زیگلر مصدوم شد

ادامه درگیری زیگلر و دین امبروز

بیگشو و کین دشمن شدند

تریپل ایچ و شان مایکل دوست شدند

مشخص شدن حریف کریس جریکو در هل این ا سل

مشخص شدن هدف بعدی شان مایکل

پایان شوء راء

 

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,
:: برچسب‌ها: شوء راء , مسابقات شوء راء , نتایج راو , نتایج مسابقات شو راو ,



مطالب مرتبط با این پست
.